fredag, september 30, 2011

Tentan bortgjord o ledig!

Har haft tenta idag, kl 8-13 så det va o va uppe me tuppen. Jag satt alla fem timmarna och efter det var hjärnan som en enda gröt... men det var skönt att ha den gjord sen! Den va lite svårare än va jag trodde den skulle va. Det kom precis dem frågorna som jag pluggat mindre på, men det kändes ändå bra så jag hoppas att mitt bästa räckte. Nu äre bara o vänta tre veckor. Nu är jag iallafall ledig till på onsdag o ikväll väntar tentafest me klassen! Känns bra!

Då jag kom ut från tentasalen, me min helt mosade hjärna, chockades jag av att det var otroligt varmt, sommarväder! Så härligt det kändes, det luktade sommar o allt, men lite oväntat. Hörde nyss att det ska va varmt hemma i ö-vik också så det är ju härligt. Då är vintern inte allt för nära.

Nu ska vi nog göra lite tacos o sen ska jag väl fixa iordning mig för partaj!


Bjuder på den här me lite fina höstfärger, utanför vårat fönster just nu.




















Kram kram, ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar