torsdag, september 29, 2011

Sista rycket!

Jajemen nu ska jag banne mig läsa o nöta, för imorrn äre tenta! Sedan får jag vara ledig i några dagar så det är det jag jobbar mot. Motivationen har inte vart den bästa exakt hela tiden, men jag ska ge järnet idag o jag tror att det kommer gå bra!

Började dagen me att se den här reprisen sen i lördags med värdens bästa Lasse då han var me på "Tack för musiken" i Svt. Var verkligen kul att se honom i ett sånt program när han inte brukar vara med i mycket på tv alls.

Kolla på det!

Gick inte att bädda in klippet så skriver ut länken:
http://svtplay.se/v/2544316/tack_for_musiken/del_6_av_6?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2544316/sb,p162752,1,f,-1


Det är soligt o fint här i Växjö idag faktiskt, men jag ska sitta inne o plugga hela långa dagen! Jippie!


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar