fredag, september 02, 2011

Ett fantastiskt år!

I söndags firade jag och pojkvännen, som rubriken antyder, ett år tillsammans! Tiden går så himla fort, det känns verkligen inte som att det redan har gått ett år. Men jag är så glad att jag träffade dig, jag älskar dig så himla mycket älskling o jag hoppas det blir flera fantastiska år tillsammans med dig!



Marmaris, Turkiet i aug -11






















Vi planerade inte så mycket inför det när vi hade lite annat o tänka på med flyttningen o annat, men vi firade med en lugn, mysig dag tillsammans och vi lagade en riktigt god lasagne! Vi körde på Js mammas recept och det har vi dig att tacka för C, supergod blev den trots att jag typ aldrig gjort lasagne själv, så det var lyckat!


Förlåt för mobilbilden så länge.



















Igår drog vi ner till växjö city och det var tänkt att det skulle bli lite sightseeing för mig (för jag hade aldrig varit inne i stan) men det blev mest en massa inhandlade av saker vi behövde, vilket också var bra. Vi köpte bl.a. nya kuddar och täcke för dem kuddarna var varandras raka motsatser o det var det första jag hade sagt att jag ville ändra när jag kom ner, haha! Så nu har vi kuddar som går att sova på.

Puss o kram!

2 kommentarer:

  1. Grattis på 1-årsdagen!

    Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. En annan sak som du kan ändra på är det dam som under förra året existerade på gardinerna ;)

    Ser även att sängen är bäddad och taskiga jag antar att detta inte är min broders tärtjänst ;)

    Skämt och sido stort grattis och jag hoppas att detta är det första av många firande...

    Många kramar

    SvaraRadera