onsdag, september 21, 2011

Full fart mot.. tentan?

Nja, men nog blire helg först. Dock har jag fredag redan ikväll. Så skönt! Jag har nämligen inga fler lektioner fram tills tentan nästa fredag. Det kommer ju inte bli slappt ändå, har en hel del o läsa o plugga in. Jag ska försöka lära mig o kliva upp tidigt också, så jag får mer gjort dem dagar jag är ledig. Har inte gått så bra me det nu i början, men nu ska jag försöka skärpa mig så jag får in lite nya rutiner. Nu ska det bli effektivt tentaplugg!

I helgen ska jag o J ännu längre söderut, om än marginellt. Ska hälsa på Js syster o hennes kille o deras nya lilla kisse i Kalmar! Det var ett bra tag sen man fick kela lite me en sån liten kisse, saknar min gamla kattgumma hemma o ö-vik! Visst är hon bara så söt? (sorry A o D, jag snodde bilden från nån av er)






















Ne jag tror jag ger upp på plugg den här kvällen, är rätt slut i hjärnan. Klev ändå upp kl 6 imorse, vilket egentligen är normal tid för folk som jobbar så jag borde inte "klaga", jag vet! Ne, jag gör den här kvällen till en fredagskväll eftersom det ändå känts som fredag hela dagen! Får pallra mig upp i tid imorrn o sätta igång me det efterlängtade tentaplugget.


Puss o kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar