fredag, september 23, 2011

Så kan det gå...när inte haspen är på

Ja , man kan ju inte va smart jämt. Jag har nyss, för några dagar sen, kommit på att jag faktiskt kan sitta o skriva instuderingsfrågorna på datorn istället för 3 sidor per fråga för hand! Och första delkursen som snart är slut ju. Vet inte varför jag inte har tänkt på det förut. Suck! Det går ju mycket fortare att skriva på datorn nu, men aja jag får väl lära mig av det, o kan ju skriva dem sista frågorna på datorn iaf. Ibland hänger hjärnan inte me riktigt hela vägen.

Senare idag tar vi tåget till Kalmar över helgen, o dessa godingar här nedan får då åka me. Vet inte hur mycket dem kommer kunna användas, men jag tycker alltid att det är bra tidsfördriv att läsa något på tåget/bussen o en bra tid att utnyttja för plugg, även om det bara rör sig om en timme.

















 
O förresten, jag har redan gjort något riktigt roligt idag. Jag har nämligen bokat en resa hem! Den tågresan ser jag inte direkt fram emot pga dess längd, 11 timmar. Men vad gör man inte, o då hinner man ju me mycket plugg också så! Längtar efter att få åka hem ett tag, men synd att jag inte kmr kunna träffa min syster den gången... Men hoppas verkligen på att kunna få träffa den här sötnosen, fast mycket större nu då!























Hoppas att ni får en bra helg, så hörs vi efterråt!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Vilken sötnöt! O du är rätt söt du också, syster yster! ;)

    Jag tycker också det är synd att vi inte kan ses när du åker hem, men det är inte alltid så lätt att få tiderna att passa, tyvärr. Helgerna är ju så få... :( Vi får längta ordentligt, prata mycket i telefon och sedan ses till jul! :)

    Du är rätt rolig när du inte tänker till, vill jag lova. :) Själv satt jag igår och pluggade instuderingsfrågor (på datorn!) till halv tolv, och ikväll är det tentadags. Wish me luck!

    Kram så länge och hälsa J!

    SvaraRadera
  2. Ja vi får prata i telefon lite oftare tycker jag! :)
    Jaså det tycker du.. jag tycker inte det va så kul ja :P
    Lyckönskningen kom lite för sent, men det visade ju sig att du inte behövde den! ;)

    SvaraRadera