söndag, september 11, 2011

Lite segt..

I onsdags var det förfest hos en tjej i klassen, som jag bor nästan granne me, o sedan utgång på Sivans (en av studentpubarna här på campus). Det var mycket trevligt att umgås o lära känna nåra fler i klassen. Och igår var det inflyttningsfest hos två av Js kompisar o utgång på det också. Det var trevligt också, men efter onsdagen vaknade jag o va dyngförkyld så jag visste inte om jag skulle gå igår men så blev det, fick ta det lite lugnt bara.

Idag äre iallafall plugg som gäller typ hela dagen, men jag känner mig som sagt lite seg. Men hoppas på att bli frisk snart, för jag som precis hade tänkt kicka igång träningen igen.

Nu har det börjat åska här också, rejält med blixtar o allt, scary!


Den "kära" bibeln vi har på 1000 sidor

















Kramar så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar