söndag, oktober 02, 2011

För att jag är ledig, japp!

Har ni det bra den här söndagen? Jag har iallafall en bra söndag. Bara eftersom jag är ledig o för att det är så grymt skönt så tog jag mig en långpromenad på 50 min på förmiddagen. Det var jättefint väder o 18 grader varmt, superskönt! Jag tog mig runt en sjö här vid campus för första gången o det var himla fin natur där runt. Tyvärr hade jag ju bara mobilkameran me mig..


Teleborgs slott, som det heter, här vid campus.
Ganska fint tycker jag.





















Traskandes sunt sjön.





















Imorrn ska nog jag o J åka en bit utanförfrån stan till ett ganska nytt köpcentrum som heter Grand Samarkand o kika runt, men vi får se hur det blir eftersom J har tenta imorrn också.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen!
Puss o kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar