lördag, oktober 08, 2011

Det känns att vara student ibland

Jag har haft en ganska skön lördag idag. Jag tog mig in till stan för lite egentid o fönstershopping, för ja ekonomin just denna månad tillåter inte mycket shopping. Men det va rätt avslappnande att bara gå o strosa o bekanta mig ännu lite mer me stan, o komma ut ur lägenheten o göra något annat än att läsa. Dem har många bra affärer här i Växjö, utöver dem som finns hemma finns här bl.a. två av mina favoriter; The Body Shop o Monki. Så glad! Monki har jätteläckra, lite udda kläder o ofta till väldigt överkomliga priser. Närmast hemåt finns det i Umeå o även i Östersund.

Jag såg många fina saker idag som jag fick motstå, tur för mig att jag brukar va ganska bra på det. Tänkte bjuda på nåra bilder på saker jag nog kommer kolla in någon annan månad:


Kavaj från HM, mörkblått skulle jag
nog föredra, men tycker
den här färgen oxå är snygg.
















Jättesöt kofta från HM 


Denna mjuka söta stickade tröja
kollade jag in på Monki idag,
 dock lite väl dyr tyckte jag, 400 kr.



T-shirt me roligt tryck, Monki.




 
Har nyss bakat lite muffins, kladdmuffins som jag stoppade lite hackad dumle o vit choklad i. Hoppas på o få hugga in på dem lite senare!

Ha det bra, kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar