torsdag, oktober 06, 2011

Vilket trevligt väder, hm...

Idag har det regnat o blåst för fullt här i Växjö mest hela dagen. Vi hade heldag i skolan me föreläsning + seminarium o när jag skulle gå hem spöregnade det. Då jag hade tagit mig hem började det dock regna o blåsa ännu mer. Det var halvt storm ett tag då det tog i rejält i träden. Fick inte me just det värsta på film men lite av det "mindre" blåsiga fick jag me.


(Filmat me mobilen, så väldigt dålig kvalitet)



Ser ni hur det blåser i träden? O hörde ni smattrandet mot rutan?
Efter detta yrväder hade vi fått en lite sjö på gångvägen utanför vårat fönster. Nu har det hemska regnandet gettt sig iallafall men vädret här nere är väldigt ombytligt har jag märkt på bara den korta månad jag har bott här.

















Mycket mer intressant kommer jag inte på att skriva just nu, sitter me paltkoma efter maten o ska sätta igång o läsa lite. Har en hel del sidor o läsa men det känns ändå bra eftersom jag har helg nu!

Hoppas ni har det bra, o har bättre väder där ni är!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar