söndag, oktober 16, 2011

There's no place like home

Nu har jag inte skrivit på nästan en vecka märkte jag. Inte bra. Men det är en hel del o läsa o hänga me på i den här andra delkursen som jag läser nu, utvecklingspsykologi, så det har varit en hel del plugg på sistone. Men snart ska jag få åka hem till mitt kära norrland igen, nämligen på torsdag! Det känns riktigt kul! Jag längtar väl inte direkt efter den 11 tim långa resan, men det är ju bara något man får utstå. Vad gör man inte för sitt älskade norrland liksom?

Har precis suttit o läst i min fantastiskt pedagogiska bok (inte riktigt) på en lördagkväll (söndag enligt klockan då men) o ska snart gå o lägga mig för att sedan återgå till boken imorrn. Men idag har jag även slängt iväg en ansökan om kurser för våren. Äntligen har jag kunnat bestämma mig och är förväntansfull att se hur det kommer bli, om jag kommer in på dem kurser som jag helst vill gå. Jag skulle ju egentligen vilja att alla program som finns ska kunna gå att söka in till både på hösten o våren, men så är det ju inte i verkligheten. Det känns som att tiden bara går när man läser kurser i väntan på att få söka in på ett riktigt program att få försöka slutföra. Men men, that's life I guess.

Nu ska jag nog gå o sova så jag kommer upp någorlunda i tid imorrn så jag hinner med allt jag tänkt!


Saknar nästan mest efter att få gosa me den här tösen..


















..Och såklart den här tösen, här matandes faster "Kaalin".




























Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Synd att det inte gick att planera in så att du får träffa "Kaalin" också bara. :( Saknar ju dig, lillasyster!

    Men du får helt enkelt nöja dig med de andra två töserna och jag får nöja mig med en tripp till Gävle och se Modo spöa skiten ur Brynäs. ;)

    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det är jättesynd. Saknar dig med! Saknar att kunna åka upp o hälsa på dig också.. :/ trist att inte det går nuförtiden.
    Hehe Gävle är inte så pjåkigt det, o speciellt bra om Modo vinner! :)

    Kram kram!

    SvaraRadera