söndag, oktober 30, 2011

Morgonbloggning

Jag har märkt att jag nästan bara har bloggat på kvällarna, men idag blire en morgon/förmiddagsblogg. Snart ska jag iväg till biblioteket o tentaplugga men tar mig tid för lite uppdateringar först. Igår tog jag mig äntligen för att köpa träningskort, så nu ska jag väl komma igång o gå på pass igen. Det kändes väldigt skönt, har längtat efter det! Men får se när första passet blir, har ju en tenta o fokusera på nu så kanske blir nån gång innan torsdag (tentadagen) för att bli av me lite nervositet, men sen efter tentan ska jag köra igång ordentligt!

Igårkväll började andra säsongen av "Så mycket bättre" på 4:an, men jag kunde inte se det, för först o främst vare hockey... o sen var jag tvungen o plugga för fullt då. Men såg det nu på morgonen HÄR på tv4play, medan J fortfarande låg o sov. Dem artister som är med denna säsong är: Eva Dahlgren, Tomas Ledin, Lena Philipsson, Mikael Wiehe, Laleh, E-type och Timbuktu. Som förra året väldigt olika artister o människor, men eftersom jag tyckte mycket om förra säsongen så var jag inte förvånad att jag tyckte likadant om denna, redan efter första avsnittet! Mycket bra! Jag tycker att det var väldigt kul att se Laleh vara med på något sånthär o se henne sjunga. Hon har ju varit borta ett tag känns det som. Och Mikael Wiehe är ju bara för gullig, haha! Kika på det vettja!

Ha en bra dag! Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar