lördag, december 03, 2011

Regn o trist

Såg för ett tag sen på skidskytte från Östersund, o där snöar det rätt så bra idag. Kanske inte så mycket snö på backen, det fick man inte se i så fall, men snö får dem se! Här regnar det bara o är grått. Jag hade gett mycket för att få vara i Östersund idag, inte bara för snöns skull men också för att mor o far är där uppe i helgen o hälsar på syster o dem ska alla gå på julmarknad. Det hade inte varit fel! Jag minns förra året då jag åkte upp dit från Gävle o gick på marknaden me dem, det var svinkallt rent ut sagt men mycket mysigt med glögg o renar i fina norrland!

Men jag sitter fast här i blöta Växjö o spelar musik på hög volym för jag är själv hemma just nu. J gick iväg för några timmar sen utspökad me ansiktismålning o skulle föreställa Will Smith i filmen "Hancock". Ne det är inte han som plötsligt känner för att klä ut sig utan det är sittning på gång för deras klass o många fler ikväll. Jag ska möta upp dem efter sittningen o följa med ut på Sivans. Jag hoppas det ska bli kul! Tidigare idag var vi en sväng på stan o jag passade på att köpa en till julklapp, nu har jag inhandlat tre stycken dvs. jag är på god väg! Nu ska jag käka lite tacos o sen göra mig i ordning.

Det var en kort uppdatering för ikväll.
Hoppas ni har en mysig lördagskväll vad ni än gör, så hörs vi snart!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar