måndag, december 05, 2011

Surprise!

Ja det va faktiskt va jag sa när jag öppnade persiennerna för ett tag sen när jag klev upp. Det snöade för fullt o det var vitt på marken, tro det eller ej! Vi får se hur länge det ligger kvar men jag fick bara lov att skriva o visa en bild på ett vitt växjö denna morgon den 5e december. Kul att få se snön även om den nog inte kommer ligga kvar så speciellt länge!


























Ni får en uppdatering sen om hur det ser ut me snön senare idag!
Kram!

8 kommentarer:

  1. GRATTIS! då fick ni snö före oss!!!Ut och kasta snöbollar medan du har chansen. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Mamma?
    Ja det fick vi ju faktiskt, jag vart väldigt förvånad! :D jag som trodde det skulle regna här idag, men det kanske regnar inatt... Så ni har ingen snö alls hemma nu eller? Jag vart väldigt glad :) Hoppas ni har mer snö när jag kommer hem bara!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Det går inte att ändra anonym till Mamma, det var därför det blev så här tokigt./Mamma

    SvaraRadera
  4. Jaha, men du kan skriva det om du väljer Namn/Webbadress o bara skriver i namnfältet, men det spelar ju ingen roll egentligen :)

    SvaraRadera
  5. OK, då måste jag väl prova det då. Kram :)

    SvaraRadera
  6. Måste var väl o ta i men ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Haha ja! :) härligt!

    SvaraRadera