söndag, december 18, 2011

Fyllda 20!

Jaha, då är man vuxen. Eller nae.. kanske inte, men iallafall på pappret haha! Jag hade en mycket bra födelsedag. Mysig, rolig o väldigt avslappnad o skön! Min fina pojkvän satte igång o gjorde tårta åt mig på morgonen o jag tror han tyckte det var väldigt kul! Han gick loss på nonstop o allt va det va o resultatet blev enligt han själv en succé, haha! O ja den blev väldigt fin o mycket god o det bästa är att den räcker hela veckan ut tills vi ska åka hem, mums!

Det känns inte riktigt som att jag fyllt 20 än, men jag hoppas att det känns verkligare då jag fått fira me hela familjen o släkt o så om nåra dagar. Längtar hem nu o snart bär det av! Samtidigt som vi storstädar o försöker räkna ut hur vi ska få me allt i packningen här nere så ber vi till gudarna att allt ska gå väl me resan o att det inte blir alltför mycket förseningar o strul. Sånt skulle vara så frustrerande när man längtat så efter att få åka hem o tillslut sitter där, men förmodligen går det inte o undvika, utan man får bara hoppas att det inte blir alltför struligt. Hålla det positiva humöret uppe!

Den finfina tårtan:















Fint mönster hihi :)


Den här sista är bara för att frestas!















Nu tror jag vi ska ta oss en tårtbit innan vi fortsätter pyssla o fixa här i lägenheten!
Puss o kram!

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken färgbomb till tårta! :) J har inte funderat på en karriär som tårtdekoratör? Det blir svårt för oss i familjen att överträffa den där tårtan, vill jag lova! Men vi ska göra vårt allra bästa. ;)

    Kram på er båda två!

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin tårta!

    SvaraRadera