söndag, november 13, 2011

För att det är farsdag!

Det här inlägget är tillägnat min kära saknade familj o främst min pappa. Tyckte det var tid för ett sådant. Ni vet väl att ni är så saknade när ni är såhär långt borta? Min familj betyder allt. Det är de som stöttar mig, hjälper mig, säger till mig o skärpa mig o som älskar mig vad jag än gör. Och jag älskar er tillbaka! Puss på er allihop!

Idag firas många pappor runtom i Sverige, tyvärr kan jag inte va hemma o fira min idag. Men tur att man alltid kan ringa o sen vill jag skriva några rader för honom här, tillsammans med några fina bilder. Grattis på fars dag pappa! Du är en person som jag ser upp till. Du låter inte alltför många saker stressa dig, du är positiv o du är dig själv på ett så härligt sätt! Jag älskar dig!


Här lär pappa lilla S om Sveriges alla fåglar.















Du får oss alla att skratta ofta o mycket.
 


Lika som bär, lika go'a!



















Kramar från mig hem till er alla!

5 kommentarer:

  1. Vilka supersöta bilder! Jag känner precis likadant som du, både om familjen (bland annat pappa) hemma i Ö-vik och om dig därnere i södern. Jag älskar och saknar er allihop! :) Men som tur är blir det snart jul och då får vi ses och ta igen all tid vi varit långt långt ifrån varann. Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen,

    Vi saknar dej också jättemycket så du får se till att flytta närmare så småningom. Vi älskar dej också <3.
    Pappa hälsar och tackar för presenten.

    Kram
    Mamma & pappa

    SvaraRadera
  3. Ja snart ses vi igen! :) Ja det ska jag se till, mamma. Såhär långt borta är alldeles för långt borta! Okej, han svarade på mitt mail också så ;)

    Kram kram på er, mamma, pappa o storasyster! <3

    SvaraRadera
  4. Fint skrivet och fina bilder! Nu ska vi börja kika in här lite oftare! Stora kramar från oss ps saga sitter och kikar på pippi och kan snart alla repliker hihi. ses snart!!

    SvaraRadera
  5. Tack! Okej va kul :) Hehe, ja jag läste det på din blogg, så gulligt! Sötaste tjejen! :) Ja om exakt en månad åker vi norröver, den 21a dec. Kramar på er tills dess!

    SvaraRadera