torsdag, mars 29, 2012

Världen med nya ögon

Om ni minns, för någon vecka sen, när jag sa i förbifarten att jag kanske skulle göra en glasögonaffär, och så blev det faktiskt! Jag har kollat runt på olika sidor online på nya bågar ett tag nu för att byta ut mina gamla glasögon vars styrka var väldigt ouppdaterad. Efter att ha lånat hem en del bågar och inte hittat något riktigt passande så skickade jag efter ett par på lensway, som tyvärr inte har lånebågar utan skickar glasögonen färdiga från början. Dessa har jag nu bestämt mig för att behålla, de var billiga, snygga och passade väldigt bra. Jag är väldigt nöjd med dem och det är skönt att jag äntligen hittade några  som var bra.
Såhär ser då mina nya stiliga ögon ut:




































Och såhär ser de ut på:
















































För övrigt så har jag liite träningsvärk idag, men faktiskt bara lite. Jag var på spinning igår, efter att jag väntat en halv termin med att köpa träningskort igen, och det känns bl.a. i rumpan pga de där jäkla sadlarna som inte är så sköna, men träningvärken är faktiskt inte så farlig som jag trodde. Det var iallafall skönt att komma igång med träningen igen och nu ska här tränas!

Nu ska vi göra gulaschsoppa och sen dra o handla!

Kram kram!

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Du passade väldigt bra i dem :) Jag vill också ha ett par nya glasögon. Får se om jag hittar ett par som jag passar i.
    SAKNAR DIG!! Bäst för dig att du håller dig i Övik i sommar ;) Kram
    /Linnéa Sjökvist

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :) Ja just, jag glömmer bort ibland att du har glasögon med :P jag tycker det är jättebra (hittills iaf) att köpa på nätet för det blir ju mkt billigare än i butik, o det finna många fina bågar. Hoppas du hittar några :)
    Åh sötis, jag saknar dig meee! Jättemycket! :) Ja det ska jag absolut göra! ;) Jag åker hem den 11e juni.

    Hoppas du har det bra vännen!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygga bågar! :D Hoppas allt är bra med dig vännen! KRAM

    SvaraRadera
  4. Men tack tack, vännen! :D Ja det är helt okej, hoppas det är ännu bättre me dig! :)
    Puss o kram!

    SvaraRadera