onsdag, mars 21, 2012

Våren

Denna onsdag är det inte lika grått här i Växjö, det är faktiskt 9-10 plusgrader, blå himmel och sol. Fint! Dock känner jag mig inte lika positiv som vädret. Jag är så himla pluggless och allmänt less och skulle bara vilja åka hem till Ö-vik igen... Men jag har en inlämningsuppgift att skriva så det går inte. Jag orkade verkligen inte fortsätta skriva på uppgiften utan istället tog jag ett bra råd och gick ut i solen en stund, gick en sväng runt campus och sen till Ica och köpte mig vårens första glass och satte mig på en bänk och njöt av solen. Det var riktigt skönt och behövdes nog. Hoppas bara att det ger mig lite mer kraft att skriva på eftermiddagen.



I huset där som syns mest bor vi




















Blå fin himmel på campus!



























Jag får försöka tänka positivt och få gjort det jag kan idag, bara jag gör något idag så är det bra, och sen se fram emot ett nytt Grey's Anatomy-avsnitt ikväll och kanske blir det en glasögonaffär me!

Hoppas ni har det bra uppe i kära norrland, kanske inte lika vårigt, men bra iallafall!

Puss o kram <3

2 kommentarer:

  1. Oj så härligt med lite vårkänslor! O gott med glass! Här har varit lite sol idag, men det blev molnigt på eftermiddagen så lagom till att man blir utsläppt från jobbet så är det mest grått...

    Jag försöker tagga till inför ett litet träningspass ikväll, men efter en dag full med intensivutbildning på jobbet känns huvudet rätt tungt och det är svårt att hitta den riktiga motivationen. :P Tur jag har draghjälp!

    Spännande att höra (och eventuellt se så småningon) om det blir någon glasögonaffär. :)

    Ha det bra och njut av solen när tillfälle ges! Kram på er båda!

    SvaraRadera
  2. Jaså, direkt efter jag kom tillbaka in så blev det mer o mer molnigt väldigt snabbt så man ska va ute i tid.
    Okej, hoppas det går bra på träningen då! :)
    Mm, det kan bli spännande! :) återkommer om det.

    Ha det så bra ni med, alla tre! Kram <3

    SvaraRadera