torsdag, mars 08, 2012

Va fan... snö?!

Det har varit bart på marken, soligt och rätt fint (fast lite kallt) här i Växjö nu ett bra tag, men imorse vaknade J och klev upp först och sen hörde jag: "Nee, va faaan..." eller något sånt när han såg att det hade fallit vita flingor som lagt sig på marken. Jag förstår inte varför snön måste komma tillbaka efter att ha vart borta så pass länge ändå, jag är less på den.


















Idag började jag min lektion inte förrän kl 15 så hade lite tid att fixa med lite extra smink och fota lite, dock sprang tiden iväg och jag hann inte blogga om det förrän nu. Men iallafall, idag såg jag ut såhär:


Min vita korta polotröja som jag nämnde
för inte så länge sen,
köpt på rea på hm för 50 kr (eg 100 kr). 















































Provade min enda skugga från Body Shop på hela locket,
vet inte om jag blev så nöjd då den blev rätt ljus o blek,
 men den funkar.

















































Snart åker jag hem, på lördag närmare bestämt, det ska bli riktigt skönt! (vilket jag nog har sagt några gånger nu)
Kanske kommer det upp ett nytt inlägg då jag sitter på tåget och är rastlös. Håll utkik!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Haha du vill inte veta hur mycket snö vi har här i Luleå.. ;) Kan inte se hur så här mycket snö ska kunna smälta bort, så jag tror vi behåller den för resten av året. Det är riktigt kul att läsa din blogg, min snygga vän! :)
    Kramar till dig /Linnéa Sjökvist

    SvaraRadera
  2. Haha, ne jag kan tänka mig att ni har rätt mkt mer, o får stå ut me den längre me :P så jag ska nog inte klaga ändå ;)
    Gud va kul att du läser o även ville lägga en kommentar! :):) det förgyllde min morgon nu när jag sitter på skolan o ska börja en tidig föreläsning (kl 8).

    Kram på dig, min fina vän! :)
    Hoppas du har det bra, saknar dig!

    SvaraRadera