tisdag, januari 31, 2012

Velarn själv

Ja - det är jag det!

Jag har nu gått o bytt kurs till fortsättningskursen psykologi II. Jag alltid haft svårt att bestämma mig och så var det också den här gången. Det skulle vara intressant att veta var det kan komma från! Men det här känns bättre, jag kände inte att socialpsykologin verkade så intressant och rolig som jag trodde och jag har ingen lust o läsa nån kurs som inte känns riktigt intressant just nu. Jag tyckte inte heller att jag skulle komma så många i klassen nära så snabbt, så är det väl alltid, men det känns roligare att få gå me en del av de jag gick me i höstas.

Det är värt mycket att känna att det är kul att gå till skolan för kompisarnas skull även om kursen kanske inte är superintressant hela tiden. Det här kan kanske verka som ett lite förhastat beslut efter bara två veckor på kursen, men så är det nu och jag tror det kommer bli bra hur som helst! Jag kommer få lite och jobba igen nu, bl.a. en uppgift som de redan har gjort, men det ska nog gå bra!

Jag har suttit och rensat lite på mina spotify-playlistor nu ikväll, eftersom jag ändå inte kan göra nåt plugg när jag inte har rätt böcker än, och gud va mycket låtar jag hade som jag kunde rensa bort! En lista reducerades från 351 låtar till 207! Inte för att nämna hur många olika listor jag har. Haha, det är skrattretande helt klart, men gillar man musik så gör man! Det blir nog inge mer rensning ikväll utan ska nog ta en kvällsfika när min kära sambo har kunnat hämta sig från sitt upphopp från soffan (läs sängen) och vrålskrik (JAAAA!). Och om jag kan hämta mig också! Ja - det är hockey på gång och Modo vann!

För att få in en bild så delar jag me mig av en av dem finaste bilderna som finns på min dator, på mig och den sötaste klaterfian. För att jag saknar henne och alla er andra där hemma!


Kom på nu att jag nog har visat den här bilden tidigare,
men den tåls att visas igen.
 























Kram på er! Sov gott!

4 kommentarer:

  1. Jag tror det ligger i släkten, tyvärr, att vara velig menar jag :). Men det blir nog bra ska du se till slut. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det gör nog det :P :)
    Det kändes mycket bättre idag :)

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Det där med att vara velig känner jag igen, och skulle vi göra en enkätundersökning på det skulle väääldigt många hålla med. Men bortsett från velighet-snack så var min första tanke då jag läste detta inlägg att sånna där ändringar faktiskt är bra. Jag menar, det är ju delar av vägen mot det som är mest rätt och för att veta det måste man ju ändå känna efter hur det känns precis nu :)

    Allt leder till något som leder till något och slutligen leder till nåt bra :)

    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  4. Hehe, ja det är nog många som är lika oss som är veliga rätt ofta :P
    Ja, jag håller me dig min kloka vän! Jag tror också att de villovägar som man är med om/skapar själv är bra och är liksom "meant to be".
    Du är så himla smart o peppande min fina kompis! :)

    (Ha så himla kul på dansmaran, även fast jag inte kan komma hem o ha kul me dig!)

    Kramar på dig! <3

    SvaraRadera