måndag, januari 16, 2012

Försenade julbilder

Jag har både varit lat (och även upptagen me plugg) under julen med att ladda upp bilder från kameran och även lovat att jag ska visa dem så fort jag kommit ner igen. Men nu har jag redigerat och rensat klart bland alla bilder, för det vart måånga, så nu ska ni få se ett litet potpurri av bilder från mitt julfirande (tyvärr inga från nyår eftersom jag inte tog några bilder då) med dem goaste människorna, min familj och en del av släkten!

Jag längtar tillbaka bara jag kollar på dem och vissa bilder kan jag skratta åt nu när jag ser dem eftersom jag inte ens visste att jag tog dem. Men ni kan vara lugna, jag tog bort dem som vart lite otajmade där lite knepiga ansiktsuttryck fastande, haha. Jag kan ju tyvärr inte visa er alla 64 bilder som blev kvar efter rensningen men jag ska försöka välja ut mina guldkorn. Håll till godo!
















Våran skönhet till gran!





















Fint inslagna paket från Js mamma o pappa står under granen


Moster C hugger in på smörgåsbordet, åh gott var det!

















Julmiddag! Och pappa var lite suddig redan då, haha (skojar)

Tomtebloss var kul för lilla S,
"vi måste ju göra så att tomten hittar hit sen" sa vi




















Två tomtar var framme


Dem var nog lite skrämmande så S stod på lagomt avstånd
o drog till sig paketet som tomten räckte henne med ett ryck, smart!
(det förklarar minerna bakom henne)






















Nu blir det kvällsfika och sedan sängen!
Gonattkram!

1 kommentar:

  1. Finfina bilder (särskilt den där jag och mamma gör så fina miner)! Det var ju tur att du inte rensade bort den bilden på grund av otajmade ansiktsuttryck. ;)

    Det var roligt att se bilder från tomteblossandet också, eftersom jag inte har några bilder på det själv. :)

    Man får passa sig när man kikar på bilderna så man inte får julkänslor igen, för det är ju ganska länge till nästa jul.

    Ha det finfint så hörs vi snart igen! Kram, kram!

    SvaraRadera