fredag, februari 10, 2012

Skämmes...

Det har vart lite bloggtorka här nu ett tag, vilket är väldigt tråkigt, men ibland blir det så. Jag hoppas att ni ändå kollat in här emellanåt, för det ska bli bättre. Det är bara lite mycket plugg nu, både bytt kurs och har tenta på torsdag, och då jag inte pluggar så är jag skittrött och helt utmattad på kvällarna. Motivationen är inte på topp just nu så därför går själva plugget rätt sakta när det görs också, dessutom börjar jag känna mig lite småhängig nu me. Sen så händer det inte så mycket intressant att skriva om just nu, haha.

Men nu i helgen, snarare om nån timme, ska vi till Kalmar och hälsa på A och D och deras lilla kisse. Vi ska fira jul, hör och häpna, i efterskott och även fira As nyliga födelsedag litegrann. Det ska, även fast det inte är den bästa timingen innan tentan, bli skönt att komma iväg härifrån ett tag!

Så nu lovar jag att det ska bli bättring på uppdateringarna, förmodligen efter tentan eller så.
Tills dess får ni ha det så bra, och ha en mysig helg!


Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar