torsdag, februari 16, 2012

Pustar ut!

Tentan är nu över, för den här gången! Det känns skönt, men är spänd på att veta hur det gick, är inte helt säker för det var rätt kluriga frågor. Men nu kanske jag får lite mer tid till bloggning och annat som jag har skjutit på ett bra tag nu. Nu har även min älskling, kameran, kommit ner me posten!



Såhär såg det ut förra veckan då jag satt på biblioteket
och pluggade och skrev inlämningsuppgift.
Skönt att den är gjord också!
























Det var ju alla hjärtans dag häromdagen och jag o J hade inte direkt planerat något, eftersom jag hade tenta o vi hade kommit från Kalmar på söndagkvällen o så så vi tänkte att vi tar det bara lugnt o äter nåt gott på kvällen och kanske ser på nån film. Men trots att vi inte tänkte ge varandra något mer än några extra kramar o pussar så fick vi några presenter av några gulliga hemifrån norrland. Tack så mycket för omtanken, så gulligt!
Hoppas ni alla hade en trevlig och mysig dag i tisdags med!



Kort o choklad från min syster och choklad (med kärlek, hihi) från Js mamma.
(Det var eg två nalle-chokladkakor men bara en hamnade på bild hehe..)























Jag tänkte bara ta det lugnt nu idag efter tentan och ikväll, för det tycker jag att jag har förtjänat. Jag ska ta mig en dusch o lägga mig i sängen o bara slappa järnet, sen kanske det blir mer bloggning i helgen om något mer intressant. Så håll utkik!


Puss o kram på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar