torsdag, februari 16, 2012

En liten instickare

Jag skrev precis upp mig i en tävling på en sminkblogg som jag brukar läsa (några olika bloggar som jag brukar läsa står listade här till höger) och för att få ett litet plus i kanten så berättar jag om den här o länkar till den. Det som står på spel är några finfina produkter från Make Up Store som jag jättegärna skulle vilja vinna, så ni får gärna av snällhet till lilla mig avstå att vara med i tävlingen, hihi ;)

Här hittar ni tävlingen iallafall: Hiilen - Skönhetsbloggen
Och även om ni är gulliga me mig och inte är med och tävlar så tipsar jag om bloggen som är riktigt fin och intressant och är en riktigt bra inspirationskälla! Borde läsas för den som är skönhet- och sminkintresserad!


Nu ska jag ta o testa ett av de fina e.l.f.-nagellacken som jag fick i julklapp av min fantastiska kusin C.

Puss o kram, hoppas ni har en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar