lördag, april 14, 2012

Bara att kämpa på

Det är mycket i skolan nu, har tre olika examinationsuppgifter på en och samma kurs nu och kom på idag att det bara är två veckor kvar av kursen! Så det är inte mycket annat som händer just nu förutom plugg, dålig motivation och ångest, så jag har inte skrivit så mycket här på nån vecka eller så. Idag blir den enda "helg-dagen" för mig denna helg eftersom jag ska plugga me min grupp imorrn, men idag så händer det inte mycket iallfall.

Tog lite rester till lunch nyss och passade då på att kika på det nyaste avsnittet av humorserien "The fabulous life of Ana Gina" på svtplay där Gina Dirawi snackar lite me vår egen Filip Hammar. Tänkte länka till avsnittet som bara är 15 minuter långt här så kan ni kolla om ni är intresserade. Och så ni har nåt att göra medans ni tålmodigt väntar på mitt nästa inlägg då det kanske inte är så hektiskt i min vardag längre. Kan ju va kul o få reda på att Filip, som nu bor i L.A, bor mittemot en kändis som ni alla nog känner till. Ganska coolt. Vem kan det va, vem kan det va?? Haha, tänkte göra er lite nyfikna så ni kollar in det HÄR.

Puss o kram,
Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar