fredag, april 06, 2012

Påsk

Äntligen är helgen här och man får en anledning till att slappna av lite! Jag tänkte bara önska er en Glad Påsk och en härlig helg! Se till att ni tillåter er att slappna av och unna er lite godis!

Jag och J ska snart iväg på bio för att starta upp helgen, men först tänkte jag visa er vad vi fått nerskickat på posten av våra fina familjer. Vi fick ett stort underbart fint påskägg fyllt med godis + kort av min mamma och även två chokladkakor + kort av Js mamma. De är så söta! Vi blir nog aldrig för gamla för påskägg o påskgodis haha. Tack så mycket för det! Vi kommer nog få äta ihjäl oss på detta godis, men äre påsk så ska man få unna sig som sagt! Mmums!



















Idag bär jag mina fina nya bågar och en enkel make med en enkel vingad eyeliner. Dock är den inte så himla enkel att få till tycker jag, men jag övar på. Jag tycker iallafall det är himla snyggt o ännu snyggare skulle det nog bli med ett snyggt rött läppstift till, något sånt har jag inte men kanske ska jag ta och införskaffa ett sådant för de lite festligare tillfällena. Det är snyggt med röda läppar och en markerad eyeliner tycker jag, frågan är ju om just jag passar i det.

Såhär ser jag iaf ut, dock i min kära one-piece än så länge hihi men snart får jag väl hoppa ur den o byta om:





























Ne nu äre lite bråttom, så vi hörs!
Ha det så bra allihopa!

Puss o kram <3

3 kommentarer:

  1. GLAD PÅSK TILL ER BÅDA! Hoppas ni hade trevligt på bion igår. Vi hade en ganska skön dag igår med fint väder, vi kunde sitta på altan i lä för vinden och fick faktiskt lite färg på vårt bleka skinn. Hoppas resten av helgen blir bra också.
    Kram/Mamma

    SvaraRadera
  2. GLAD PÅSK, lite i efterskott nu men vi har ju pratat under helgen!
    Ja det var trevligt på bion. Åhå, det låter härligt! Va skönt :) Hoppas ni har det bra nu också, sista dagen på ledigheten!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hej lillasyster!

    Nu tycker jag att det var ett tag sen du la upp ett inlägg. Vi har ju hörts lite på telefon så jag vet hur din påsk varit och du vet hur min påsk varit och så. Men hur går det i skolan nu? Har du fått lära dig något nytt att dela med dig av? Är det mycket att göra?

    Och hur går det med träningen? Jag följde med mamma och testade power plate i veckan, det var faktiskt jobbigare än jag hade trott. Nu ska jag bara komma igång med att springa lite också så kanske det här blir bra. :)

    Har du några tips på hur man kan få huden att se mindre likblek och genomskinlig ut så här på våren tills solen börjar dela ut lite färg? :P

    Kram på dig och hälsa J!

    SvaraRadera