måndag, maj 07, 2012

Tiden går fort

Igårkväll kom jag tillbaka till Växjö efter den härliga helgen i Stockholm. Det var himla trevligt och jag hade det jättebra! Vi gick på stan, shoppade lite, åt god frukost och mat, skrattade och bara umgicks när vi hade chansen. Underbart! Tyvärr gick tiden väldigt fort under helgen, men så är det väl alltid när man har roligt... Som sagt jag hade en superhärlig helg, och jag hoppas att de andra tyckte likadant <3 Det känns väldigt tråkigt, som vanligt, att vara tillbaka i Växjö och att vi behövde åka åt olika håll... men jag hoppas verkligen att tiden går lika fort som det gjorde i helgen fram tills jag får komma hem till Ö-vik och familjen igen!

Tyvärr så tog jag inga bilder i helgen, utan spenderade all tid på att njuta av vistelsen och sällskapet! Men mamma och syrran - om ni har några bilder på något så får ni gärna skicka de till lilla mig.

Jag har nyss packat upp och ska inte göra mycket för världen resten av kvällen, jag känner mig rätt seg och slö i huvudet sedan igårkväll när jag kom till Växjö. Får försöka ta igen lite av sömnen nu inatt. Jag var tyvärr tvungen att kliva upp rätt tidigt för att gå till skolan en sväng idag. Jag har bl.a. hämtat ut vår rättade statistik-hemtenta som vi (jag och en kompis i klassen) har jobbat på nyligen. "Kompletteringsbegäran sker nästan alltid" har det stått på uppgiften och alla i klassen har nog tyckt det var en "mördar-uppgift" så jag var väldigt nervös över att det skulle vara mycket att komplettera. Men det behövde jag inte vara, vi var istället en av två grupper i klassen som fick VG direkt utan att behöva komplettera någonting. Vi vart både jätteförvånade. Åh, jag är så stolt över oss! Så himla skönt att slippa den nu!

Det var en snabb sammanfattning av helgen, den jättemysiga helgen!
Puss o kram på er alla nu, nu ska jag se på lite tv och ta en dusch och sen sova gott!

2 kommentarer:

  1. Hej lillasyster!

    Det var verkligen en jättehärlig helg i storstan (minus alla snörvlande och snytande hotellgäster vid frukostborden...)! Det var väldigt skoj att ses och det känns bra att du snart kommer hem igen. Ta gärna med dig lite extra sommarvärme, jag tror det kan behövas här i Norrland. ;)

    Jag tog inte heller särskilt mycket bilder i helgen, faktiskt bara en på dig och mamma och en på S när vi satt på Bishops i fredags. Men jag kan skicka dem till dig om du vill. :)

    Vad roligt att det gick så bra för dig (er)! Statistik är inte att leka med så det är klart att du ska vara stolt, jag är också stolt över dig! :)

    Vi höres snart igen! Hälsa J också.

    Kramar från storasyster!

    SvaraRadera
  2. Va bra att du också tyckte det var kul i helgen! :)
    Ja, man önskar att jag kunde ta me mig lite värme hemöver, men just nu är det inte så varmt här nere längre.. :/ o det ska regna i helgen typ.
    Jag längtar så tills jag får komma hem igen, o mer permanent den här gången. Har tom börjat räkna ner på telefonen, 33 dagar nu haha :P

    Ja det skulle va kul om du ville det, skicka dem på mail eller mms, spelar ingen roll :) tack.

    Tack tack storasyster! :)

    Det gör vi, han hälsar säkerligen tillbaka till er :)
    Hälsa till alla hemma me!
    Puss o kram! <3

    SvaraRadera