fredag, maj 04, 2012

Snart på väg

Idag är första dagen på ett tag nu som det är lite molnigt här i Växjö, men det är fortfarande varmt och skönt. Vi har haft det riktigt somrigt och härligt varmt ett tag, så man blir ju lite bortskämd när det kommer några moln och solen inte syns klart.

Nu är jag dock på väg härifrån snart och ska befinna mig i huvudstaden över helgen. Jag ska åka dit och träffa mamma, syrran och syrrans pojkvän och umgås och ha ett litet break denna helg. Det var längesedan jag träffade familjen och trots att jag inte kan träffa allihopa nu i helgen så känns det skönt att jag slipper åka de långa 11 timmarna hem och istället bara behöver sitta på tåget i 4 timmar. Det ska bli mycket skönt och roligt!

Nu ska jag nog fortsätta packa och fixa mig, då det är aningen stressigt nu.

Hoppas ni får en bra helg allihopa!
Puss o kram!

2 kommentarer:

  1. Hej på dej,
    Ja, nu träffas vi snart i Stockholm, vi får hoppas att vädret håller sig någorlunda bra, här hemma är det jättekallt i alla fall. Men vi får säkert trevligt i vilket fall. Nu ska jag också packa färdigt så att jag vet att allt jag behöver kommer med. Vi ses i kväll. Puss & Kram/Mamma

    SvaraRadera
  2. Usch da..:/ Ja, vi får verkligen hoppas att vädret är med oss! :) Det ska bli jättekul! Snart går jag på första tåget :) Snart ses vi!
    Kramar! :)

    SvaraRadera