måndag, juni 04, 2012

Äntligen över men bitterljuvt

Idag är det en grå, lugn dag på campus i Växjö. Det blåser kalla vindar och campus töms successivt på studenter. Men jag är ändå glad och så nöjd för nu är äntligen den jäkla B-uppsatsen klar och jag behöver aldrig se den mer!! Igår (söndag) satt vi och gjorde klart det sista, skickade in den för hundrade gången och fick svar samma kväll att den äntligen var godkänd och det var sommarlov! Lättnad.

Idag sätter jag igång med packning och mycket annat som ska göras innan avfärd hem till Ö-vik. Det är väl nu jag får se hur mycket grejer jag egentligen har här nere... Men först tänkte jag visa er hur jag såg ut igår, bara för kul och för att det nästan är en historisk dag, haha. Jag hade inte sminkat mig mer än me mascara på typ fyra veckor pga plugget, så tyckte det skulle va kul att lägga på lite mer färg.

En enkel brun make:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar